Sklep
/
Najczęściej zadawane pytania
Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę mieć obawy co do jakości produktów?

  

Nie! W naszym sklepie stacjonarnym oferujemy wysokiej jakości produkty. Wszystkie artykuły są starannie dobierane, a zespół pracowników wciąż przechodzi szkolenia. Dodatkowo produkty świeże pakowane są w torby termiczne oraz umieszczane w lodówkach z wkładem mrożącym. Artykuły chemiczne są oddzielane od spożywczych.

 

2. Jaki jest koszt dostawy?

 

Koszty dostawy uzależnione są od długość trasy. Na terenie Elbląga koszt wynosi 12,99 zł, dalsze okolice ‒ 14,99 zł, miejscowości oddalone ‒ 18,99 zł. Szczegółowe koszty dostawy można w łatwy sposób sprawdzić na naszej stronie ‒ leclerc24.net.pl, wystarczy kliknąć w ikonę znaku zapytania w prawym górnym rogu.

Już teraz dla strefy 6 kosz dostawy 16,99zł

Strefa 6 (miejscowości)

14-400 Pasłęk
82-100 Kmiecin
82-100 Jazowa
82-100 Solnica
82-100 Nowy Dwór Gdański
82-300 Bogaczewo
82-300 Nowa Pilona
82-300 Myślęcin
82-300 Pilona
82-300 Janów
82-300 Nowakowo
82-300 Bielnik Drugi
82-300 Janowo
14-420 Zastawno
82-340 Kamionek Wielki

 

Opłata za dostawę uzależniona jest od:

  • odległości od sklepu - koszt dostawy określany jest na podstawie podanego podczas rejestracji kodu pocztowego
  • wagi w przypadku przekroczenia wagi o 50kg w działach NAPOJE, KOSMETYKI OLEJE, za każde rozpoczęte 20kg naliczana jest opłata w wysokości 4zł.
  • wagi w przypadku przekroczenia wagi o 80kg w dziale ZIEMIA OGRODOWA, za każde rozpoczęte 20kg naliczana jest opłata w wysokości 3zł.

Opłata za wagę dotyczy wyłącznie asortymentu z działów NAPOJE, KOSMETYKI - OLEJE, ZIEMIA OGRODOWA

3. Jak wygląda złożenie zamówienia przez klienta?

 

Nic prostszego! Nasze systemy są bardzo intuicyjne. Wystarczy zarejestrować się, umieścić interesujące nas produkty w koszyku, a następnie wybrać termin oraz miejsce dostawy i podać dane kontaktowe ‒ gotowe.

 

4. Czy sklep internetowy korzysta z produktów sklepu stacjonarnego i tych samych cen?

 

Oczywiście, że tak. Sklep stacjonarny E.Leclerc Elbląg jest ściśle powiązany z internetowym Leclerc24.net.pl. Ceny oraz wszystkie produkty są identyczne (wyjątkiem są "akcje internetowe"). Nasza strona jest na bieżąco aktualizowana, jeśli w danym momencie brakuje konkretnych produktów i artykułów, można umieścić informację na ten temat w uwagach do zamówienia.

 

5. Jak mogę zapłacić za zakupy?

 

Dajemy możliwość swobodnego wyboru ‒ płatności można dokonać kartą płatniczą, kredytową, gotówką lub przelewem (dla stref 1,2,3,6). Dla strefy 4 możliwa jest aktualnie płatność online.

 

6. Czy mogę zamówić przez telefon?

 

Aktualnie jest możliwość zamówienia produktów przez telefon (tylko dla stref 1,2,3,6).

  55-611-30-30

7. Jaka jest minimalna, a jaka maksymalna wartość zamówienia?

 

Minimalna wartość zamówienia to aktualnie 50 zł, maksymalna wartość płacona gotówką lub kartą to 15 000 zł.

 

8. Jaki jest najszybszy czas realizacji dostawy?

Mamy określony harmonogram zamówień (liczbę zamówień na godzinę, które możemy przyjąć). Jeśli w danym dniu kalendarz dostaw nie jest zapełniony, to zamówienie można złożyć dwie godziny przed przyjazdem kuriera, licząc od pełnej godziny. Jeśli złożymy zamówienie o 10:01, to licząc od 11, (pełna godzina zawsze w górę!), +2 godziny. W takim przypadku zamówienie otrzymamy między 13:00 a 14:00.

Jeśli chodzi o strefę 4 i 5 na zamówienie otrzyma się w przeciągu 2-3 dni robocze.

 

9. Jak wyszukać produkty?

Produkty i artykuły można wyszukać po odpowiedniej grupie ‒ wystarczy kliknąć w odpowiednią zakładkę, artykuły można również znaleźć za pomocą wyszukiwarki ‒ po nazwie lub marce danego produktu.

 

10. Nie mogę zmienić hasła!

W ostatnim czasie dostaliśmy kilka informacji z problemem zmiany hasła przy rejestracji. Przypominamy, że aby hasło zostało przyjęte przez system, muszą być spełnione odpowiednie warunki:

 

1. Hasło musi zawierać NAJMNIEJ 12 liter, a najwięcej 15.

 

2. Hasło musi zawierać przynajmniej jedną cyfrę (np. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0).

 

3. Hasło musi zawierać znak specjalny z listy: !@#$%^&*.

 

4. Hasło musi zawierać przynajmniej jedną Wielką literę.

 

Przykładowe hasło może brzmieć Francja1234!.

 

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem: 55-611-30-30 lub drogą e-mailową: sklep@leclerc24.net.pl.

 

 

Zapraszamy: www.leclerc24.net.pl - zakupy bez wychodzenia z domu, pod same drzwi Twojego domu

 

 

11. Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?


Tak. Trzeba się zarejestrować, by złożyć zamówienie z odbiorem własnym lub kurierem na
www.leclerc24.net.pl


12.Czy wystawiacie faktury?


Oczywiście, że tak. Wystarczy wypełnić dane do faktury w panelu klienta oraz przy składaniu zamówienia oznaczyć, że zamówienie ma być z fakturą.


13. Czy mogę odebrać towar osobiście ?


Zamówienie możesz odebrać również osobiście w naszym hipermarkecie. Nie pobieramy opłaty za skomplementowanie zamówienia. Nie czekaj w kolejkach = płać tylko za zakupy.


14. Gdzie mogę odebrać towar z odbiorem osobistym?


Zamówienie można odebrać w naszym hipermarkecie E.Leclerc Elbląg 82-300 ul. Żeromskiego 2 w punkcie Drive/Serwis (w budynku od wejścia parkingowego po prawej stronie przy Kiosku).



15. Dlaczego nie dostałem wszystkich produktów  mimo, że zdołałem go zamówić na stronie?

Sklep Internetowy jest ściśle powiązany z naszym Hipermarketem w Elblągu na Żeromskiego 2. Oznacza to, że wszystkie stany magazynowe są identyczne. Różnice mogą wynikać z wielu rzeczy np. towar może zostać wykupiony przez klienta w sklepie stacjonarnym, czy krótki termin ważności.
Powodów może być w takim przypadku wiele.


Postępowania w przypadku braku produktów - czyli co pracownik ma zrobić w chwili gdy nie ma danego towaru:

*wybór*

1. Dobór produktów z kontaktem telefonicznym - konsultant skontaktuję się w celu uzgodnienia zamiennika (lub nie) na dany towar którego nie ma.
2. Dobór produktów bez kontaktu telefonicznego - pracownik dobiera sam produkty jako zamienniki na podstawie swojego doświadczenia i szkoleń w oparciu na myśleniu: podobne właściwości i cena.
3. Dostawa bez brakujących - w tej chwili pracownik nie dobiera żadnego zamiennika i w tym miejscu nie będzie żadnego innego produktu.
 

16. Masz Kartę Klienta? Podepnij ją!

* Zaloguj się na swoje konto www.leclerc24.net.pl
* Kliknij w "Moje Konto"
* Po lewej stronie kliknij w zakładkę "Karta Stałego Klienta"

* Wpisz numer swojej Karty Stałego Klienta
* Kliknij Zapisz

 

17. Kontakt

W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem naszej infolinii lub e-maila. Pomożemy rozwiązać każdy z problemów i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Numer kontaktowy: 55-611-30-30, e-mail: sklep@leclerc24.net.pl.