Telefon

Infolinia: (55) 611 30 30   (pn-pt 9:00-19:00), Sobota (9-13)

 

Koszyk jest pusty, dodaj produkty a pojawią się one w tym miejscu.
Waga: (0.00 kg)
Suma: 0
Do darmowej dostawy brakuje: 0
Terminy dostawy Sprawdź termin dostawy
Płatności VISA
Płatności Mastercard
Płatności przelewem bankowym
Płatności ecard
Menu mobilne
Ulubione
0
Koszyk
0
Powrót
Powrót

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mogę mieć obawy co do jakości produktów?

 

Nie! W naszym sklepie stacjonarnym oferujemy wysokiej jakości produkty. Wszystkie artykuły są starannie dobierane, a zespół pracowników wciąż przechodzi szkolenia. Dodatkowo produkty świeże pakowane są w torby termiczne oraz umieszczane w lodówkach z wkładem mrożącym. Artykuły chemiczne są oddzielane od spożywczych.



2. Jaki jest koszt dostawy?

 

Koszty dostawy uzależnione są od długość trasy. Na terenie Elbląga koszt wynosi 12,99 zł, dalsze okolice ‒ 14,99 zł, miejscowości oddalone ‒ 18,99 zł. Szczegółowe koszty dostawy można w łatwy sposób sprawdzić na naszej stronie ‒ leclerc24.net.pl, wystarczy kliknąć w ikonę znaku zapytania w prawym górnym rogu.

Już teraz dla strefy 6 kosz dostawy 16,99zł

 

Strefa 6 (miejscowości)

14-400 Pasłęk
82-100 Kmiecin
82-100 Jazowa
82-100 Solnica
82-100 Nowy Dwór Gdański
82-300 Bogaczewo
82-300 Nowa Pilona
82-300 Myślęcin
82-300 Pilona
82-300 Janów
82-300 Nowakowo
82-300 Bielnik Drugi
82-300 Janowo
14-420 Zastawno
82-340 Kamionek Wielki
82-220 Stare Pole

Opłata za dostawę uzależniona jest od:
• odległości od sklepu - koszt dostawy określany jest na podstawie podanego podczas rejestracji kodu pocztowego
• wagi w przypadku przekroczenia wagi o 50kg w działach NAPOJE, KOSMETYKI OLEJE, za każde rozpoczęte 20kg naliczana jest opłata w wysokości 4zł.
• wagi w przypadku przekroczenia wagi o 80kg w dziale ZIEMIA OGRODOWA, za każde rozpoczęte 20kg naliczana jest opłata w wysokości 3zł.
Opłata za wagę dotyczy wyłącznie asortymentu z działów NAPOJE, KOSMETYKI - OLEJE, ZIEMIA OGRODOWA

 

3. Jak wygląda złożenie zamówienia przez klienta?

Nic prostszego! Nasze systemy są bardzo intuicyjne. Wystarczy zarejestrować się, umieścić interesujące nas produkty w koszyku, a następnie wybrać termin oraz miejsce dostawy i podać dane kontaktowe ‒ gotowe.



4. Czy sklep internetowy korzysta z produktów sklepu stacjonarnego i tych samych cen?

Oczywiście, że tak. Sklep stacjonarny E.Leclerc Elbląg jest ściśle powiązany z internetowym Leclerc24.net.pl. Ceny oraz wszystkie produkty są identyczne (wyjątkiem są "akcje internetowe"). Nasza strona jest na bieżąco aktualizowana, jeśli w danym momencie brakuje konkretnych produktów i artykułów, można umieścić informację na ten temat w uwagach do zamówienia.



5. Jak mogę zapłacić za zakupy?

Dajemy możliwość swobodnego wyboru ‒ płatności można dokonać kartą płatniczą, kredytową, gotówką lub przelewem (dla stref 1,2,3,6). Dla strefy 4 możliwa jest aktualnie płatność online.



6. Czy mogę zamówić przez telefon?

Aktualnie jest możliwość zamówienia produktów przez telefon (tylko dla stref 1,2,3,6).
55-611-30-30

 

7. Jaka jest minimalna, a jaka maksymalna wartość zamówienia?

Minimalna wartość zamówienia to aktualnie 50 zł, maksymalna wartość płacona gotówką lub kartą to 15 000 zł.



8. Jaki jest najszybszy czas realizacji dostawy?

 

Mamy określony harmonogram zamówień (liczbę zamówień na godzinę, które możemy przyjąć). Jeśli w danym dniu kalendarz dostaw nie jest zapełniony, to zamówienie można złożyć trzy godziny przed przyjazdem kuriera, licząc od pełnej godziny. Jeśli złożymy zamówienie o 10:01, to licząc od 11, (pełna godzina zawsze w górę!), +3 godziny. W takim przypadku zamówienie otrzymamy między 14:00 a 15:00.

Jeśli chodzi o strefę 4 i 5 to zamówienie otrzyma się w przeciągu 2-3 dni robocze.


9. Jak wyszukać produkty?

 

Produkty i artykuły można wyszukać po odpowiedniej grupie ‒ wystarczy kliknąć w odpowiednią zakładkę, artykuły można również znaleźć za pomocą wyszukiwarki ‒ po nazwie lub marce danego produktu.


W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem: 55-611-30-30 lub drogą e-mailową: sklep@leclerc24.net.pl.


Zapraszamy: www.leclerc24.net.pl - zakupy bez wychodzenia z domu, pod same drzwi Twojego domu



10. Czy muszę się zarejestrować, aby złożyć zamówienie?

 

Tak. Trzeba się zarejestrować, by złożyć zamówienie z odbiorem własnym lub kurierem na www.leclerc24.net.pl

 

 

11. Czy wystawiacie faktury?

 

Oczywiście, że tak. Wystarczy wypełnić dane do faktury w panelu klienta oraz przy składaniu zamówienia oznaczyć, że zamówienie ma być z fakturą.

 

12. Czy mogę odebrać towar osobiście ?

 

Zamówienie możesz odebrać również osobiście w naszym hipermarkecie. Nie pobieramy opłaty za skomplementowanie zamówienia. Nie czekaj w kolejkach = płać tylko za zakupy.

 

13. Gdzie mogę odebrać towar z odbiorem osobistym?

 

 Zamówienie można odebrać w naszym hipermarkecie E.Leclerc Elbląg 82-300 ul. Żeromskiego 2 w punkcie Drive/Serwis (w budynku od wejścia parkingowego po prawej stronie przy Kiosku).

 

14. Dlaczego nie dostałem wszystkich produktów mimo, że zdołałem go zamówić na stronie?

 

Sklep Internetowy jest ściśle powiązany z naszym Hipermarketem w Elblągu na Żeromskiego 2. Oznacza to, że wszystkie stany magazynowe są identyczne. Różnice mogą wynikać z wielu rzeczy np. towar może zostać wykupiony przez klienta w sklepie stacjonarnym, czy krótki termin ważności.
Powodów może być w takim przypadku wiele.



15. Kontakt

 


W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu za pośrednictwem naszej infolinii lub e-maila. Pomożemy rozwiązać każdy z problemów i wyjaśnimy wszelkie wątpliwości. Numer kontaktowy: 55-611-30-30, e-mail: sklep@leclerc24.net.pl.

Logowanie

Succes
Error
Info

Header

Wybierz
GOTOWE
Przesuń w lewo by podejrzeć koszyk
Przesuń w prawo by otworzyć menu

Dołącz produkty do zamówienia

Dołącz produkty do zamówienia Wybierz numer zamówienia aby dołączyć do niego produkty z koszyka

Komunikat

Przepraszamy, w chwili obecnej niestety nie dysponujemy wolnymi terminami dostaw. Kolejne wolne terminy pojawią się dziś o północy.

Skompletowane już teraz zamówienie, zostanie zapamiętane i po pojawieniu się nowych wolnych terminów będzie można dokończyć proces zamawiania. W przypadku zmian niektórych cen wartość zamówienia zostanie przeliczona.
Rozumiem
Witamy w nowej witrynie sklepu Dla Państwa wygody zmieniliśmy wygląd
i poprawiliśmy funkcjonalność naszego sklepu.
  • ✓ Wygodniejsze zakupy
  • ✓ Zwiększona użyteczność
  • ✓ Wersja mobilna
  • ✓ Nowoczesny wygląd
  • ✓ Zachowana historia zakupów
Jeśli jesteś klientem poprzedniej wersji sklepu. Prosimy o skorzystanie z opcji nie pamiętam hasła,
aby przenieść swoje konto do nowego sklepu
NIE PAMIĘTAM HASŁA